Live

Info

I LIVE giver vi plads til levende billeder og stemmer. Indsigter og inspiration fra nogle af de bærende kræfter omkring Designskolen Kolding og Afgangsudstilling 2020 samt Pop-up Performances tilrettelagt af de nye designere. Alt sammen med henblik på at invitere til fælles dialog for designere, kommende designere, designbranchen, virksomheder og andre med interesse for design og kreativitet. Se programmet for mere information.

LIVE is where we bring you moving images and audible voices. Insights and inspiration from some of the leading forces behind Design School Kolding and Graduation Show 2020 as well as Pop-up Performances organised by the new designers. All of this to invite designers, future designers, the design industry, businesses and others with an interest in design to engage in dialogue. Check out the programme for more info.

HELLO Let's Go webinar

Oplev eller genoplev Lene Tanggaard og Morten Albæk i inspirerende samtale om design, kreativitet og meningen med (arbejds)livet i en krisetid.

Experience or re-experience the super special online session with Lene Tanggaard and Morten Albæk on design, creativity and the meaning of (work)life in times of crisis.

Live